Spørgsmål og Svar

Spørgsmål til produkter

Jeg leder efter yderligere detaljer om materialerne og om montering...

Venligst bemærk, at du kan finde detaljerede informationer om materiale og montering af dine wall-art produkter på de enkelte produktsider. Klik på fanebladet 'materialebeskrivelse' for at finde siden med alt, hvad du har brug for at vide, når du skal montere og installere dit produkt.

Kan jeg bestille en farveprøve på wallsticker?

Vi sender dig gerne en gratis prøve, så du er sikker på at få den rigtige farve. Bestil via email: [email protected]

Hvor kan wallstickers og wallprint ikke monteres?

Vores wallstickers kan blive sat op på næsten enhver tør, ren og glat overflade. Desværre kan de ikke monteres på våde, kolde vægge eller ru overflader, da wallstickeren ikke kan hæfte ordentligt. Vi anbefaler en test på ovenstående overflader inden wallstickeren monteres rigtigt. Nymalede vægge skal tørre i mindst 3 uger inden wallstickeren monteres.

Hvordan fjerner jeg en wallsticker fra væggen?

Brug en skarp kniv til forsigtigt at fjerne wallstickeren. Hvis der opstår problemer på glas, fliser eller glatte overflader kan du varme wallstickeren op med en føntørrer på laveste varme. Hvis dine vægge udsættes for direkte sollys kan malingen på væggen miste farve over tid, men området bag ved wallstickeren vil ikke miste farve. Derfor kan der være en skygge efter wallstickeren, når den efter lang tid fjernes.

Kan jeg selv teste, om wallstickeren kan sidde på min væg?

Ja! sæt et stykke tape på den ønskede overflade. Hvis tapen bliver siddende natten over, uden at løsne sig, så er overfladen formentligt egnet til at montere en wallsticker på. På opfordring kan vi sende en prøve til at teste med hjemme.

Er det muligt at omplacere stickeren?

Så længe du ikke har taget beskyttelsesfilmen af, kan du godt flytte den. Når du først har taget beskyttelsesfilmen af, kan det være svært at flytte wallstickeren, især de små dele af den, uden at ødelægge den klistrende bagside. Wallprints kan fjernes og genbruges andre steder. Vær venligst opmærksom på, at den klistrende bagside formindskes og bliver mindre god til at hænge fast, hvergang den omplaceres.

Kan jeg gemme wallstickeren?

Hvis det er muligt skal du ikke gemme wallstickeren - de er for smukke til det. Hvis du ikke kan undgå det, så opbevar den tørt med en rumtemperatur mellem 10 og 25 grader - og ikke længere end 1-2 måneder.

Kan wallstickers blive monteret på badeværelset?

Det er muligt at montere dem på badeværelset, såfremt den ikke kommer i direkte kontakt med vand. Fugt er ikke et problem. Hos wall-art.dk kan du finde wallstickers som er specielt designet til badeværelser.

Jeg har for nyligt malet min væg...

Hvis du for nyligt har malet din væg, så venligst husk, at malingen skal tørre i mindst 3 uger før du monterer wallstickers herpå.

Er det muligt at montere wallstickeren i små dele?

Ja. Du vil modtage din wallsticker monteringsklar. Det er muligt at skære den i mindre dele, så du kan dele den op, som du bedst kan lide det. Du skal dele/klippe den, inden du monterer den.

Hvordan er størrelsen på produktet angivet?

Størrelserne er angivet i bredde x højde. De givne størrelser er altid størrelsen på hele arket, som du modtager stickeren på. Små dele, såsom summerfugle, stjerner, hjerter osv. vil blive leveret til dig på et ark. Det er muligt at montere disse et andet sted en selve wallstickeren. For walldecorations er størrelsen angivet for hele billedet, også i bredde x højde.

Er det muligt at se produkterne inden jeg køber dem?

Vi sælger alle vores produkter online og vi har ingen butik, som du kan besøge.

Specielle ønsker

Jeg har et specielt ønske eller en helt særlig forespørgsel

Vi sælger kun designs og størrelser som du kan finde på vores side, under de enkelte produkter. Hvis du har brug for hjælp, send os gerne en mail på: [email protected].

Bestilling, betaling, levering

Hvornår kan jeg forvente at modtage min ordre?

Vi gør vores bedste for at levere din ordre inden for 7 arbejdsdage. Ordrer, der er afgivet i weekender eller ferie vil blive igangsat førstkommende hverdag. Venligst bemærk, at vi producerer din ordrer efter at have modtaget din betaling, vi plukker den ikke blot fra et lager. På denne måde er du sikker på at modtage den bedste kvalitet og helt nye varer hver gang.

Jeg kan ikke vente længere på min ordre. Kan du give mig en status?

Hvis du har en forespørgsel omkring en ordre, du allerede har afgivet, kan du se status på den i øverst højre hjørne af din konto, når du er logget ind. Læs venligst også svarene til de mest stillede spørgsmål lige her i FAQ'en.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse...

Tjek venligst dit spamfilter. Hvis du ikke kan finde bekræftelsen i din indbakke eller spamfilter, så kan det være, at du har tastet forkert i din emailadresse. Ordrebrkræftelsen bliver automatisk sendt få minutter efter du har gennemført en ordre.

Hvorfor virker min rabatkode ikke?

Vær sikker på at kopiere den præcise kode og vær opmærksom på store og små bogstaver.

Returnering

Kan jeg returnere min ordre?

Hvis du ønsker at returnere en vare, kontakt venligst os på [email protected]. Herfra kan vi hjælpe dig videre.

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Inden du returnerer din ordre, skal du sende en e-mail til [email protected] med dit ordrenummer og årsagen til, du vil returnere. Du modtager derefter returneringsinstruktioner fra os. Returomkostninger er for din egen konto. For pakker der er større end 100 cm (undtagen vægklistermærker) er returomkostningerne meget høje, fordi de er leveret til dig af transportfirmaet og også skal returneres af transportfirmaet. Vær opmærksom på omkostninger på ca. kr. 500,- Vær derfor sikker i dit valg, når du bestiller, så du ikke behøver at betale unødvendige omkostninger for returnering. Du kan ikke returnere tilpassede varer (ændringer i størrelse, farve eller navnemærkater). Hvis du har modtaget en forkert vare eller en ødelagt vare, kan du naturligvis returnere varen. Adressen til returnering er udelukkende en postadresse, så du skal sende pakken med posten.

Hvordan skal jeg pakke varen ind, jeg ønsker at returnere?

Brug kassen fra leveringen til at returnere i. Hvis du vil returnere to eller flere artikler, og du har modtaget dem i flere kasser, kan du returnere dem i en samlet pakke, eller du kan tape kasserne sammen til én. Dette sparer forsendelsesomkostninger.

Hvilke informationer har I brug for, når jeg gerne vil returnere?

Vi har brug for dit fulde navn og adresseoplysninger samt dit ordrenummer ved en returnering. Du sender fortrinsvis den originale pakkeseddel, så vi kan behandle dit returnering bedst muligt. Uden adresseoplysninger eller ordrenummer kan vi desværre ikke behandle din ordre, og du vil ikke være i stand til at modtage dit betalte beløb retur.

Hvordan og hvornår modtager jeg mine penge retur?

Refunderinger foretages via den betalingsmetode, der er brugt til betaling. Dette gælder kun for fuld refundering. Delvis refunderinger foretages via din bankkonto. Hertil skal vi benytte dit IBAN- og BIC-nummer, som du kan finde på et kontoudtog fra din bank. Refunderinger vil blive udført inden for 14 dage efter modtagelse af returneringen.

Hvis jeg modtager den forkerte vare eller hvis varen er gået i stykker ved modtagelse?

Hvis du har modtaget et produkt, der er blevet beskadiget under transporten, skal du sende en e-mail til [email protected] med et eller flere fotos, der viser skaden. Du vil modtage yderligere instruktioner fra os så hurtigt som muligt.

Konto og Nyhedsbrev

Jeg kan ikke få tilsendt et nyt password?

Når du har afgivet din første ordre som en gæst, kan du ikke bede om at få tilsendt et nyt password. Du skal oprette et konto først. Hvis du stadig har problemer, send os en mail på [email protected]. Vi er her for at hjælpe dig.

Kontakt os

Jeg fandt ikke svaret til mit spørgsmål, hvad gør jeg så?

Hvis du ikke har fundet svaret her på vores side, så kan du altid skrive til os på [email protected]

  • Fragt fra 49 DKK

    Levering i Danmark altid fra 49 DKK.

  • Returret

    Vi har en politik der siger 14 dages returret fra modtagelse af produktet

  • Køb hurtigt og sikkert

    Wall-art er stolt medlem af Trusted Shops hvilket betyder at du kan handle 100% sikkert hos os.

  • Produceret til dig

    Vi producerer mange af vores produkter selv. De produceres efter bestilling. Dermed sikrer vi, at du modtager et helt nyt produkt.

  • Eco-friendly

    Vores miljø og klima er vigtigt, og vi arbejder derfor mod grønne løsninger i alle aspekter, hvor det er muligt.

  • Sikre betalinger

    Vi bruger en sikker SSL-kryptering, når vi modtager betalinger.

Test